  • Data: 2014-12-30 13:24:24
    Temat: Re: Ile może trwac postępowanie prokuratorskie
    Od: maKsiu <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Policjant który prowadził tą sprawę - zostawił mi swój nr telefonu ale
    tel ma wyłączony, na komendzie powiedzieli że nie pracuję. Prokuratura
    zleciła wykonanie czynności tej komendzie i w prokuraturze nic nie
    wiedza. Amba fatima :) Dlatego myślałem że może uległo przedawnieniu bo
    gdzieś czytałem że mają max rok na jakieś postanowienie