  • Data: 2004-12-13 23:06:54
    Temat: Re: Ile kosztuje napisanie pisma w kancelarii prawniczej ???
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi dokładnie o napisanie wniosku o uchylenie środka zapobiegawczego w
    > postaci dozoru policyjnego. Dodam tylko, że jestem z małej miejscowości
    > jaką
    > jest Elbląg.

    Napisz sam, będzie najtaniej.
    "Wniosek taki powinien zawierać oznaczenie sądu, przed którym sprawa sie
    toczy, oznaczenie sprawy, oznaczenie osoby wnioskującej o uchylenie lub
    zmianę środka zapobiegawczego, treść wniosku w miarę możliwości z
    przytoczeniem okoliczności uzasadniających pozytywne jego rozpatrzenie a
    także datę sporządzenia wniosku oraz podpis. Na postanowienie dotyczące
    środka zapobiegawczego przysługuje zażalenie. "
    "Wniosek taki można również skierować do prokuratora, jeżeli jest to jeszcze
    postępowanie przygotowawcze."
    Cytuję za poradaprawna.pl.

    Pozdrawiam,
    Beniamin