  • Data: 2007-11-10 10:16:12
    Temat: Re: Ile kasy można legalnie wywieźć z PL?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może ktoś wskaże mi przepisy regulujące kwestię wywozu pieniędzy za granicę?
    > Oczywiście nie chodzi o żadne transfery, łapówki itp. Po prostu rodzina (2
    > dorosłych i 2 dzieci) jedzie sobie na wakacje. Ile kasy mogą legalnie wywieźć?
    > Wakacje są w kraju egzotycznym, poza Unią Europejską (jeśli to w ogóle ma
    > jakieś znaczenie).
    >
    > Będę wdzięczny za podpowiedź.

    20.000 złotych, zamienionych na dolary, na pewno.

    Przypuszczam, że granicą jest 10.000 USD/EUR - nie pamiętam, w której to
    walucie, ale generalnie od tej kwoty w jednej z tych walut, wiele
    różnych służb zaczyna się interesować delikwentem próbujących np.
    dokonać transakcji.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com