eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle jeszcze samochodów musi spalić psychiczny synek pana adwokata? › Re: Ile jeszcze samochodów musi spalić psychiczny synek pana adwokata?
  • Data: 2013-12-24 14:37:54
    Temat: Re: Ile jeszcze samochodów musi spalić psychiczny synek pana adwokata?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-24 14:03, sqlwiel pisze:

    > Ryli?
    > Coś mi się kołacze, że jakaś moherówka chciała zapłacić (czy podarować
    > na grzywnę) Jarkowi albo ojcu dyrektorowi, albo coś koło tego - i nie
    > wyszło.

    Bo to byłą grzywna, a nie zapłata za szkody.

    > Nie szukaj na siłę obrony dla prawniczych układów. Podpalacza

    Ale jaki tu układ? Gdyby synek kradł jakiś hajs w wyrafinowany sposób,
    ale w takiej sytuacji sprawa bardzo wstydliwa dla "znanego adwokata", w
    dodatku trudno coś poradzić - syna w tym wieku pasem już się nie
    wychowuje. Stąd moje dywagacje - czy płaci za szkody (chwali się, na
    pewno rwie sobie włosy z głowy jak utemperować syna), czy nie płaci i ma
    w dupie - wówczas moralnie jest to naganne.

    --
    Liwiusz