    From: "Tiger" <c...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Date: Sun, 19 Jun 2005 13:12:29 +0200

    > A co chcesz osiągnąć? Bo jeśli chcesz nadal korzystać z ich usług, to
    > niech zostanie, jak jest. Jak chcesz zerwać umowę, to jednak teraz już
    > poczekał bym na następny błąd z ich strony, bo co prawda stara umowa
    > została przez nich zerwana, ale nowa nadal biegnie. Skoro nie
    > uzgodniliście innych zasad, to należy przypuszczać, że na
    > dotychczasowych.

    Chcę zerwać z nimi umowę i jak najszybciej przejść do konkurencji. Na razie
    czekam jeszcze na odp. na reklamacje, ale pewnie bedzie odmowna (uslyszalem
    od jednego z pracownikow jednej z firm outsourcingowych, wspolpracujacych z
    Aster, ze jest polecenie "temu panu odpowiadamy negatywnie no-matter-what").
    W tej sytuacji naprawde chyba ich do sadu podam, tylko jako zywo nie mam
    zielonego pojecia o co... Chyba tylko o zlamanie warunkow umowy i
    odszkodowanie z tego tytulu, oraz do prokuratury o probe wyludzenia
    nienaleznej zaplaty (te 73,20 kary, ktore na mnie bezprawnie nalozyli).

    Szkoda, ze nie wiedzialem tego w okresie odciecia... wtedy na 100%
    pojechalbym oddac im modem i podziekowac za wspolprace i zaprosic ich do
    sadu, jakby chcieli sie procesowac.

    Pozdrawiam,

    Tiger