eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIMGW - płatność SMS za usługę czasem darmową, czasem płatną › Re: IMGW - płatność SMS za usługę czasem darmową, czasem płatną
    From: SDD <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.meteorologia
    Subject: Re: IMGW - płatność SMS za usługę czasem darmową, czasem płatną
    Date: Mon, 16 Jul 2012 20:39:54 +0200

    Rowerex pisze:

    > Co w powyższym przypadku? "Klient", który zapłacił za płatną usługę ma
    > sobie wyłącznie pluć w bodę za to, że zapłacił za coś co za chwilę
    > stało się darmowe, i że nie poczekał pięciu minut? Jak to wygląda z
    > prawnego punktu widzenia?

    Nie rozumiem. Klient widzial cennik? Zaakceptowal cene? Zaplacil i
    otrzymal usluge?

    No to w czym problem?

    > Na stronie IMGW nie znalazłem regulaminu, który by określał takie
    > sytuacje (w ogóle nie znalazłem regulaminu odnośnie płatności i
    > reklamacji).

    Ale co chcesz reklamowac?
    Przeciez skoro wiesz, ze czasami jest za darmo, to czemu zamiast placic
    nie poczekasz po prostu az sie zrobi za darmo?

    Pewnie dlatego, ze nie wiesz, ile musialbys czekac, prawda? No wiec
    wlasnie placisz, ze to, ze informacje dostajesz tu i teraz.

    Wiec co chcesz reklamowac?

    Pozdrawiam
    SDD