    From: NoName <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ILE (lat) za to dostanie?
    Date: Wed, 22 Oct 2008 18:20:37 +0200

    Yyy pisze:
    > "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in

    > alez jaki rozboj! przeciez wszystko zrobil w sposob jak najbardziej lagodny,
    > tylko poprosil o wydanie pieniazkow i mu je spokojniutko dali

    > czy rzeczywiscie jest taka mozliwosc? czy zawsze pokrzywdzony tego zada lub
    > ma prawna mozliwosc zazadac?

    > to dlaczego mnie JUZ jest wiadomo o pewnej sprawie gdzie stalo sie
    > DOKLADNIE tak jak napisalem? stalo sie i (nieformalni) wspolnicy smieja sie
    > w nos z tego calego "wymiaru sprawiedliwosci" czy w ogole ze "spoleczenstwa
    > frajerow"!

> [...]

    Znasz takie przyslowie ze gdzie jest 2 tam jest o jednego za duzo ?

    A drugie to ze gdzie sa pieniadze to nie ma przyjaciol ?

    Jak nie znasz to pewnie je w koncu kiedys poznasz, zycie to nie je bajka.

    Pieniadze w banku sa ubezpieczone i nikt sobie nie zawraca glowy ich
    szukaniem, chyba ze komus bardzo zalezy i wynajmie detektywa supermena
    srutkowskiego.

    Sprytna paczka z blokowiska to moze co najwyzej zrobic skok na budke z
    gazetami.