    From: Yyy <y...@m...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ILE (lat) za to dostanie?
    Date: Wed, 22 Oct 2008 15:34:40 +0000 (UTC)

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in
    news:gdnciv$5lq$1@z-news.pwr.wroc.pl:

    > "Yyy" <y...@m...o2.pl> wrote
    >
    > Za rozbój grozi mu do 12 lat.

    alez jaki rozboj! przeciez wszystko zrobil w sposob jak najbardziej lagodny,
    tylko poprosil o wydanie pieniazkow i mu je spokojniutko dali

    > Ale kara to jedno, do sprawy pewnie pokrzywdzony dolaczy cywilne
    > powództwo adhezyjne zadajac zwrotu z odsetkami.

    czy rzeczywiscie jest taka mozliwosc? czy zawsze pokrzywdzony tego zada lub
    ma prawna mozliwosc zazadac?

    > Jak wyjdzie to będzie
    > kolesiem z dlugami, a nie w pelni korzystajacym z tego co zabral.

    to dlaczego mnie JUZ jest wiadomo o pewnej sprawie gdzie stalo sie
    DOKLADNIE tak jak napisalem? stalo sie i (nieformalni) wspolnicy smieja sie
    w nos z tego calego "wymiaru sprawiedliwosci" czy w ogole ze "spoleczenstwa
    frajerow"!

    > Oczywiscie jesli teraz ma jakis majatek to pewnie komornik pozajmuje to
    > co ma zanim wyjdzie z paki.

    jaki moze miec "majatek" ten kiepsko wyksztalcony 20-latek!

    > Poza tym jesli sprawa jest nosna i medialna,
    > to podejmowane czynnosci operacyjno-sledcze będa zmierzaly nie tylko do
    > tego, aby wykryc sprawcę, ale i namierzyc i skonfiskowac lup.

    no wiesz, jeli to bylo we Wroclawiu to moze... ale przypadek o ktorym ja
    wspomnialem ma miejsce w mniejszym miescie wielkosci takiej Lomzy
    a tam wszyscy pilnuja tylko siebie, nie czytaja gazet, i generalnie maja
    wszystko w du... (a zwlaszcza "akcje medialne")

    > Skoro zakladamy, ze da się tego goscia zidentyfikowac i zatrzymac, to
    > dlaczego nie da się namierzyc miejsca, osoby, której dal lup.

    bo tu chodzi o cala sprytna "PACZKE" z blokowisk, SWIETNIE sie znaja, pija,
    bija i imprezuja od 10 lat, ale maja do siebie nawzajem cholerne zaufanie i
    lojalnosc, jesli on im zaufal i dal money wraz z instrukcjami "co maja
    zrobic" to wie, ze go nie wyhoojajom
    dla nich jest BEZDYSKUSYJNE, ze "to JEGO pieniadze" i basta!

    byc moze tylko 1 osoba z tej paczki jest w to zamieszana ale i tak policja
    NIA MA SZANS w to przeniknac i do czegokolwiek dojsc...
    bo policja nie ma szans zeby rozpracowac uklady wewnatrz bandy podworkowych
    "szczeniakow"!

    --
    Y?