    From: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ILE WYNOSI DIETA ZAGRANICZNA
    Date: Mon, 8 Jan 2007 17:53:41 +0100

    Użytkownik <k...@w...pl>
    Jeśli pracuję w firmie prywatnej proszę napiszcie czy nalezy mi się
    dieta za wyjazd na targi zagranicą jest to 8 dni kiedy oprocz tego ze
    tam będę (FRANCJA) to będę ostro pracowala. Czy to że pracodawca
    zapewni mi hotel i suchy prowiant to znaczy ze nie musi mi nic wiecej
    zaplacic, zaznaczam że jade tam jako pracownik oraz tlumacz

    Poza normalna pensja za te dni, za kazdy dzien pracodawca ma obowiazek
    doplacic jeszcze 45 euro do każdej pełnej doby liczonej za granicą oraz
    ułamki tej kwoty do niepełnych dób oraz stawkę krajową za czas podróży
    jeśli nie lecisz samolotem. Suchy prowiant trudno uznać za wymagane
    "śniadania, obiady, kolacje" za które masz dostać pieniadze lub miec
    gdzies wykupione.

    http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/diety/
    http://podatki.pl/kalkulator/tutoriale/delegacje/del
    egacja-zagraniczna-2.php5