  • Data: 2006-01-07 21:23:21
    Temat: Re: II filar
    Od: "keksik" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    > Jak nie wybierzesz to Ci wylosują... Umow sie z jakims agentem do tego 10
    > stycznia.

    no własnie jakiś agent niby mi powiedział, że skoro ZUS nie przysłał do
    mnie zawiadomienia, to mogę spokojnie poczekac do następnego losowania w
    czerwcu. Podobno do 8 grudni ci, którzy mieli wybrać, dostali takie info z
    ZUSu... no ja nie dostałem i teraz już nie wiem, czy ten agent (jakiś młody
    koleś, który w sumie mógł nie wiedzieć na pewno) miał rację czy po prostu
    zusik o mnie zapomniał?!
    Pozdrawiam
    Keksi