  • Data: 2010-09-20 22:18:02
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogĂłle jest moÂżliwe?
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > No owszem miał. Chociaż wydaje mi się że takie cieniutkie to było
    > wspomaganie.

    Dobrze powiedziane. "wydaje mi się" :)
    Wymieniałeś kiedyś samodzielnie cały układ hydrauliczny? (w tamtych czasach to
    był standard). Wiesz co się lało zamiast płynu hamulcowego?

    > A poza tym?
    > Maluch - miał?

    A ktĂłra wersja?

    > Wartburg - nie miał.

    MoĹźliwe.

    > Syrenka - jak wspomniałeś.

    104 i 105 nie miały. W 104 pompa była jeszcze jednoobwodowa, 2 dni cholerę
    odkręcałem :).

    > Trabant - chyba nie miał.

    Chyba.

    > Skoda - nie miała.

    Oktawia (tamta Oktawia!), 1000 MB, 100, S100, 105, 120 czy jakiś inny model?

    > Coś jeszcze jeździło po polskich drogach (pomijając zachodnie wozy które
    > były chyba w śladowych ilościach)?

    Śladowych? Jak to łatwo określić czyjś wiek po wypowiedzi :).

    Na parkingu przed moim domem w czasach Gierka stało więcej samochodów
    zachodnich niż tych z KDL-ów, wtedy mnie to jeszcze interesowało :).
    Japońskich to faktycznie nie było, pewnie chodziło o problemy z serwisem. Ale
    zupełnie nie o to chodziło w moich pytaniach. Co do tego samochodu holowanego,
    to był zwykły sprzęt z klasycznym serwem, żadne tam francuskie wynalazki.

    Pozdrawiam

    Czapla