  • Data: 2002-11-07 19:53:38
    Temat: Re: Heee Heee He - w sumie zalosne...
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy nie slyszales o firmach specjalizujacych sie w odzyskiwaniu
    > skasowanych danych z twardych dyskow? Specjalnymi programami potrafia
    > odtworzyc pliki na ktore kilka (kilkanascie) razy bylo cos innego
    nagrywane.
    > Kosztuje to spore pieniadze, np. 200 $ za 1 MB odtworzonego pliku.

    Sugerujesz, że takimi kosztami obciążą podejrzanego ?

    > W sumie nie wiem (nie znam sie) co by pozwolilo na calkowite usuniecie
    pliku
    > z dysku. Moze jakis niski format spod DOSa?

    NU w wersji DOSowej posiadał taki programik "wipedisk" czy jakoś podobnie,
    który
    zamazywał całą wolną powierzchnię dysku. Uzytkownicy szczególnie wrażliwi na
    kwestie bezpieczeństwa mogli go uruchamiać wielokrotnie i wtedy żadna firma
    niczego z takiego dysku nie wyciągnie :-)
    Pewnie jest jakiś odpowiednik pod windę, ale nie znam - kto chce niech
    szuka.

    Pix