  • Data: 2010-01-26 23:11:43
    Temat: Re: Handel wierzytelnościami - dziwna sprawa
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjnrre$ha7$2@news.onet.pl...

    > Tylko ten jeden.

    Hmmm ... nie jestem pewny czy minęło już 10 lat, nie mam
    jak tego sprawdzić, zastanawia mnie jak wygląda biegnięcie
    czasu przedawnienia przy kredytach? Może liczony jest
    czas od terminu ostatniej wpłaty kończącej spłatę kredytu?
    Nie wiem na ile lat była ta umowa :-(

    Zastanawia mnie jednak jedno, przedmiotem umowy był podobno
    sprzęt komputerowy (takiej informacji udzieliła mi kiedyś
    kobieta z banku PKO). Sprzęt komputerowy jest zawsze przezemnie
    wykorzystywany w celach zarobkowych, od kilkunastu lat
    jestem freelancerem, nie prowadzę DG, podpisuję umowy
    o dzieło, rzadziej umowy zlecenie. Mam 50% koszty uzykania
    przychodu ktorych nie muszę dokumentować więc nie biorę
    faktur na wiele zakupów które robię.
    Czy w takim przypadku czas przedawnienia nie wynosi przypadkiem
    3 lat ?!

    --

    Tomy M. www.ansibl.com