eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHELP! operator komorkowy [dlugie]Re: HELP! operator komorkowy [dlugie]
  • Date: Mon, 03 Jul 2006 00:18:47 +0200
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HELP! operator komorkowy [dlugie]
    References: <e83st4$mu0$1@atlantis.news.tpi.pl> <e83uhk$rmr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1ge94teknlpt9$.1pwgz0w9wzwdo$.dlg@40tude.net>
    <e84tsf$b8s$1@inews.gazeta.pl>
    <d5e52snaoeiv$.qr35s4h5qcmw.dlg@40tude.net>
    <p...@o...wordpress.com>
    <e861mq$t1g$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <p...@o...wordpress.com>
    <e86rap$796$2@inews.gazeta.pl> <44a6ff50$1@news.home.net.pl>
    <e89kdd$742$1@kastor.ds.pg.gda.pl>
    In-Reply-To: <e89kdd$742$1@kastor.ds.pg.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 0626-3, 2006-06-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Message-ID: <44a845f6$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1151878646 80.55.24.130 (3 Jul 2006 00:17:26 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 31
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:398532
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam napisał(a):
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >>> 2/30
    >>> podnieśli swego czasu.
    >> Tylko dla usługi powszechnej.
    >
    > To ja się podepnę i zapytam.
    >
    > Operatorzy gsm świadczą usługi powszechne czy nie?

    Nie


    W systuacji braku
    > świadczenia usługi należy się 1/30 czy 2/30 abonamentu?
    >

    A tu jest bardziej skomplikowana sprawa. Wysokość odszkodowania jest
    ustalona ustawowo jedynie w przypadku usługi powszechnej jako 1/15. Jest
    parę obostrzeń - przerwa dłuższa niż 36 godzin, a podstawą odszkodowania
    jest średnia z trzech ostatnich rachunków. Dodatkowo, w przypadku
    przerwy w świadczeniu usługi, przysługuje ZWROT abonamentu za każdy
    dzień (co najmniej 12 godzin) w wysokości 1/30 miesięcznego abonamentu.

    W przypadku usług nie będących usługą powszechną operator MOŻE, w umowie
    czy w regulaminie, ustalić kwotę i warunki wypłacenia odszkodowania.
    Może też napisać, że nie należy się nic więcej. Ale, w odróżnieniu od
    usługi powszechnej, każde z tych "może" może być zakwestionowana przez
    sąd ;-)

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1