eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - trochę dziwne podejście serwisu › Re: Gwarancja - trochę dziwne podejście serwisu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atl
    antis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Ali Gator" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja - trochę dziwne podejście serwisu
    Date: Mon, 16 Jun 2003 10:52:02 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <bck0kb$ndb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bcct5k$rmb$1@atlantis.news.tpi.pl> <bcira3$7v2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pw249.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1055753676 23979 80.50.54.249 (16 Jun 2003 08:54:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jun 2003 08:54:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:150591
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jacek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bcira3$7v2$1@news.onet.pl...
    > Zglaszasz sie do
    > sprzedawcy i zglaszasz reklamacje. Sprzedawca ma obowiazek wymienic towar
    na
    > wolny od wad lub zwrocic pieniadze, chyba ze niezwlocznie (przyjmuje sie
    14
    > dni (chyba roboczych) na podst. RM, ale nie pamietam nr Dz.U.) sprzet
    > naprawi. Jezeli po 14 dniach sprzetu nie bedzie naprawionego lub
    > jakiejkolwiek odpowiedzi na pismie o odrzuceniu reklamacji, masz prawo
    zadac
    > zwrotu gotowki bez wzgledu na to czy ten sprzet nie zostanie naprawiony
    np.
    > za 2 dni. Termin jest terminem.

    Sprzęt został kupiony w marcu 2002. Czy to coś zmienia, czy też można się po
    14 dniach domagać zwrotu gotówki, skoro nie trzymają teminu naprawy?

    Pozostaje jeszcze kwestia samego uszkodzenia. Serwis twierdzi, że nastąpiło
    ono z winy użytkownika (na podstawie jego własnego oświadczenia zresztą ;-).
    Czy faktycznie mogą przerzucić odpowiedzialność na klienta, gdy w instrukcji
    nie ma żadnej wzmianki o bezpieczeństwie podłaczania sprzętu, a właśnie to
    byłoby przyczyną uszkodzenia?


    Pzdr

    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1