eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera. › Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.
    From: "Virus" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.
    Date: Mon, 30 Sep 2002 14:24:20 +0200

    To normalne że sprzedawcy chcą jak najwięcej zarobić.
    Widziałem komputer który, nie dość że miał chyba z 4 plomby to jeszcze karty
    były zalane sylikonem !! Oczywiste jest że komputer jest twój i masz do
    niego pełne prawo (jeśli płaciłeś gotówką). Ktoś pewnie potraktował
    komputery jak telewizory i założył pląbę, ale nikt nie pomyślał że do
    telewizora raczej nowego elementu nie włożysz i tak zostało. To właśnie daje
    koleją okazję do zarobienia pieniędzy. Gdy są plomby, a chcemy zamonotwać
    nowy element do komputera to w ostateczności serwis powinien to zrobić
    bezpłatnie. Wg. mnie sprawa nadaje się do sądu ale nie jestem prawnikiem i
    nie mogę przewidzieć jej końca :)

    Moja rada jest taka: Nie kupujcie komputerów z pląbami, a gdy ktoś się nie
    zna na kompach to radzę do sklepu wziąść znajomego, który się na nich zna.
    Oczywiście to rada dla indywidualnych urzytkowników.

    <pozdrawiam>
    <Virus>