eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja-czy musze miec pudelko? › Re: Gwarancja-czy musze miec pudelko?
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Gwarancja-czy musze miec pudelko?
    References: <g2mld0$977$1@news.onet.pl> <g2mmke$6a0$2@inews.gazeta.pl>
    <g2mnn1$39m$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g2nugn$aq6$2@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <s...@g...mierzwiak.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 82.143.145.17
    Date: 11 Jun 2008 10:53:35 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1213174415 82.143.145.17 (11 Jun 2008 10:53:35 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 18
    X-Authenticated-User: zmie.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:537538
    [ ukryj nagłówki ]

    Heming z pracy napisał(a):

    >> Weź tylko pod uwagę, że jeżeli to nie sprzedawca serwisuje komputer i będzie
    >> go musiał wysłać to ty bierzesz na siebie ryzyko uszkodzenia podczas
    >> transportu.

    > Niby na jakiej podstawie?

    Trochę źle to opisano. Sprawa wygląda tak, że zawsze za prawidłowe
    opakowanie towaru odpowiada Nadawca. Są firmy, np HP (co sprawdziłem na
    sobie kiedyś) bierze jednak na siebie odpowiedzialność za ewentualne
    zniszczenie sprzetu przez przewoźnika pod warunkiem, że wysłano
    wyznaczonym przez HP przewoźnikiem oraz sprzęt był zapakowany w
    oryginalne opakowanie. Co w zasadzie znaczy, że możesz wysłać w dowolnym
    opakowaniu ale potem sam się będziesz musiał zajmować reklamacją i
    bojami z ubezpieczycielem przewoźnika.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1