  • Data: 2006-11-02 12:59:52
    Temat: Re: Gwarancja Rozruchowa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.11.2006 Łukasz N <l...@s...net> napisał/a:
    > A dlaczego Ty uparcie przyjmujesz, ze za każdym razem mamy do czynienia z
    > układem przedsiębiorca-konsument?

    No nareszcie się po ludzku odezwałeś :)
    Bo to najczęstszy mimo wszystko przypadek. Zresztą zauważ, że podałem
    warunki brzegowe. Jeśli nie konsument to dopyta.

    > Gdyby to była sprzedaż internetowa prowadzona przez profesjonaliste to nie
    > dawalby "gwarancji" rozruchowej 6-miesięcznej, tylko zwykly paragon
    > fiskalny, ktory bez zadnych dodatkowych zapewnien powodowalby
    > odpowiedzialnosc sprzedawcy taka jak opisales w swoim poscie.

    MZ dawałby. To wskazuje na małą dziadowską firmę MSZ. Jakby to był układ
    os.fiz-os.fiz jak dalej sugerujesz to na podstawie obserwacji przypadków
    pojawiającej się na tej liście nie byłoby pewnie w ogóle mowy o
    jakiejkowliek gwarancji. Ty zakładasz na ślepo, że to sprzedaż
    niekonsumencka i nawet nie opisujesz jakie muszą być spełnione warunki aby
    to taka sprzedaż była.

    > Przestanmy slepo ufac w opisy na Allegro, ze jak ktos podaje nazwe firmy to
    > jest od razu przedsiebiorca. Jesli nie ma paragonu, pisemnej gwarancji to
    > zapewne jest to sprzedaz miedzy osobami fizycznymi.

    Nie zgodzę się z Tobą. Przejrzyj posty (archiwum) tej grupy po hasłach
    alegro plus gwarancja, rękojmia etc.

    > Jesli sie Wam moja sygnaurka nie podoba to na nia nie patrzcie. I powtorze

    Jest niezgodna z netykietą. Łamiesz zasady przyjęte w miejscu w którym
    jesteś zapewne dość nowy.

    > kolejny raz - forum z sygnaturki nie jest prowadzone jednosobowo. Takie

    Czego to dowodzi? Tu też nie jesteśmy tylko we 2ch.

    > wycieczki o poziomie wiedzy sa wiec zupelnie nie na miejscu - zamiast
    > dyskutowac na poziomie i odnosic sie merytorycznie do problemu, szukacie
    > zaczepki slownej.

    Łukasz, ale to Ty się nie odnosisz merytorycznie do zarzutów,
    Np. Message-ID: <6...@z...router>

    --
    Marcin