  • Data: 2006-01-11 16:13:26
    Temat: Re: Grzywna za niestawiennictwo
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taa... cudownie dziala ta poczta... do mnie tez wezwanie nie doszlo.
    > Zadnego awiza na oczy nie widzialam, a poczta stwierdzila, ze zostawila
    > dwukrotnie... Ciekawe czy na pewno u mnie...

    Bywa naprawdę różnie, bo agencja reklamowa pn. PP Poczta Polska ma zbyt wiele
    zadań. Listonosze roznoszą tony ulotek i czasami nie są już w stanie awizować
    przesyłek. Autentyczna historia sprzed paru lat: jeden listonosz postanowił
    sobie ułatwić pracę i zostawiał tylko "powtórne awiza". Tzn. pierwszego w ogóle
    nie zostawiał, tylko od razu "powtórne". To funkcjonowało ze dwa lata i listy w
    zasadzie dochodziły, jednak listonosz był mało rozgarnięty. Było to w czasach,
    gdy sądówki awizowano tylko raz, więc żadne pismo sądowe w rewirze tego
    listonosza nie dochodziło w ogóle. W końcu mieszkańcy złożyli skargę i
    pomysłowy listonosz zniknął - pewnie kontrola potwierdziła proceder.

    Pozdrawiam

    Czapla