  • Data: 2005-04-11 21:43:56
    Temat: Re: Grzywna
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > 3 lata

    > 10 lat, z tym że wcześniej będą zapewne inne decyzje - zamiana na pracę
    > społecznie użyteczną lub pozbawienie wolności

    A jak człowiek który ma zasądzoną grzywne (za przestępstwo) i nie
    pracuje, po stwierdzeniu przez komornika braku możliwości egzekucji,
    chce coś spłacać, idzie to nieregularnie etc... ma jakieś szanse iść do
    więzienia? or podobne konsekwencje?

    Czy obowiązek naprawienia szkody - egzekucji na moją korzyść ma
    pierszeństwo, czy też najpierw dla skarbu państwa?
    I od kiedy to przedawnienie sie liczy - od wyroku, od wszczecia
    postepowania czy od innych jeszcze terminów? Np. od chwili przestępstwa?

    MZ