  • Data: 2003-04-11 17:17:04
    Temat: Re: Grozby "prawie ex"malzonka - czy realne?
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam troche nieprzyjemna sprawe - rozwodze sie po roku malzenstwa: facet
    > narobil mi dlugow, wbrew obietnicom nie lozy na dzieci z poprzednich
    malzenstw
    > itepe. Mam samochod, z ktorego on chce wyciagnac polowe wartosci: zmusza
    mnie
    > do sprzedazy, grozi, ze jesli tego nie zrobie: 1.narobi mi klopotow w US
    > (mielismy spolke cywilna, ktora rozwiazalam bez jego zgody po tym, jak
    > zobaczylam w jakie klopoty mnie wpakowal), 2.teraz grozi mi uzyciem sily
    > (sms'y).

    Jesli te SMS'y to groźba użycia siły fizycznej to są to groźby karalne (art
    190 lub 191 kk)
    to możesz miec jakis argument w rece rozmowie z nim.
    Może jak bedzie miał w perspektywie odpowiadać przed sądem za groźby
    to chetniej dojdzie z Tobą do porozumienia "po dobroci".
    A czy te groźby są realne to już zależy od konkretnej sytuacji.

    Pozdrawiam,
    Tomek