eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGroupon....Re: Groupon....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Tomek" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Groupon....
    Date: Thu, 18 Apr 2013 23:13:33 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <kkpohq$ol6$1@mx1.internetia.pl>
    References: <kknao9$tk1$1@mx1.internetia.pl> <kkonsj$4c8$1@cougar.axelspringer.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-138-215.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1366320506 25254 178.37.138.215 (18 Apr 2013 21:28:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Apr 2013 21:28:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:718868
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:kkonsj$4c8$1@cougar.axelspringer.pl...

    > 1. przeczytaj regulamin
    > 2. zastosuj się do jego postanowień, skoro je zaakceptowałeś.
    >
    >
    > --
    > Bydlę
    >


    pytam gdyz dostalem od nich taka odpowiedz

    Dziękuję za wiadomość.

    Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, według art. 9 ustawy z dnia 27
    lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
    zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002. 141.1176 z późniejszymi zmianami), a
    konkretnie art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8
    (zgłoszenie reklamacji), jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia
    niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy.
    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

    W związku z powyższymi informacjami, bardzo mi przykro, ale w związku z tym,
    że Pana kupon przedawnił się ponad 2 miesiące temu, firma nie znalazła
    podstaw do rozpatrzenia Pana reklamacji.

    Pozdrawiam,
    Natalia Ś.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Groupon.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1