  • Data: 2019-11-18 14:42:50
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces u2? [Ze znakiem zapytania to strachy na Lachy?]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Nov 2019 16:35:49 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Można zacząć od ustalania faktów: a) w którym konkretnie roku (ile lat
    > temu) miała nastąpić ta "dobrowolna" wpłata b) czy jest po niej ślad w
    > dokumentacji księgowej fundacji. Lepiej tak szybko jak się da odejść
    > ile się tylko da od sytuacji "gołe słowo przeciw gołemu słowu"
    > czyli "a której stronie ty CHCESZ wierzyć".

    Kaczyści nawet nie cytują w pełni nawet własnych gadzinówek, z których
    wynika, że pani profesor jakby zaczęła się łamać:

    https://wpolityce.pl/polityka/472847-nowy-marszalek-
    senatu-domagal-sie-pieniedzy-za-operacje

    "W komentarzach wyjaśniła, że był to lipiec 1998 roku. Po jakimś czasie
    pojawił się kolejny jej wpis, w którym wyjaśniła, że Grodzki pomógł jej
    mamie, a jej wcześniejsze słowa związane są z tym, że stanowisko, które
    piastuje Grodzki, wymaga etyki na najwyższym poziomie.

    Szanowni Państwo. Ponieważ mój wpis wywołał dyskusje wyjaśniam: Pan prof.
    T. Grodzki to wybitny terakochirurg, który pomógł mojej śp. Mamie. Dzięki
    niemu miała łatwiejszą śmierć i za to jestem wdzięczna. Napisałam to co
    napisałam, bo objął wielką godność w Polsce, a to wymaga etyki na
    najwyższym poziomie. Jeśli to była fundacja, a ja nie dostałam
    faktury/rachunku/potwierdzenia wpłaty przez pomyłkę to chętnie przeproszę.
    Powinna być dokumentacja fundacji. Prawda nas wyzwoli, jak mówił nasz
    Papież Jan Paweł II. Bardzo w to wierzę

    -- wyjaśniła prof. Popiela."

    O jej wiarygodności można sobie wyrobić zdanie samemu:
    https://natemat.pl/290813,gw-przeswietlila-popiele-k
    tora-oskarzala-marszalka-grodzkiego

    "Często uderza w Donalda Tuska. Kiedy ten został przewodniczącym Rady
    Europejskiej, pisze: "Gratuluję Pani Premier. Przynajmniej wiadomo, że Tusk
    nie jest polskim reprezentantem". I komplementuje Beatę Szydło, która
    głosowała przeciwko kandydaturze Tuska.
    Ale na tym nie poprzestaje: "Herr Tusk. Volksdeutsche w naszej historii
    niestety już byli. Teraz mamy kolejnego, a UE pokazała swoje prawdziwe
    oblicze: Deutschland uber allles"."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek