  • Data: 2002-08-27 07:47:35
    Temat: Re: Gowniane prawo i pies...
    Od: "VA" <j...@p...fm.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > tak sledze juz twoj problem od jakiegos czasu.... masakra.
    >
    > powiedz, co ten facet robi w dzien, bo nie pamietam ?
    > wraca spac do domu ? pies przestaje wtedy szczekac ?
    > za dnia ktos u ciebie w domu przesiaduje ?
    > moze daloby sie np. na caly dzien wystawic na parapet
    > kolumny skierowane w strone jego posesji i puscic jakis
    > tragiczny kawalek, ewentualnie zapetlone miauczenie kota,
    > tudziez szczekanie... na noriege to poskutkowalo, moze
    > tego dupka tez zirytuje, jak nie bedzie mogl za dnia pospac.
    > (to wszystko pod warunkiem, ze facet rzyczywiscie spi w dzien,
> [...]

    Facet jezdzi w nocy na taksowce i dlatego go nie ma. Wraca gdzies 4-5 rano i
    pewnie spi do 11-12 w dzien.Cholera wie, ja go prawie nie widze. Nie moge
    wystawic kolumn, bo nie mieszkam sam, a z zona i dwojka malych dzieci, wiec
    meczylibysmy sie bardziej niz facet obok, wiec w zasadzie sami bysmy sobie
    robili halas.
    No wlasnie faktycznie gdyby istnialo cos takiego jak emitery jakichs
    czestotliwosci lub cos w tym stylu to chyba bym zainwestowal. Nawet nie wiem
    gdzie to szukac. Ale do dzielnicowego chyba sie pofatyguje, bo coz mi
    pozostalo. A gdzie sie dowiedziec o jego telefon, pod 997 czy trzeba dzwonic
    na komisariat do rejonu?