  • Data: 2009-02-01 20:30:47
    Temat: Re: Gościu ze śmigłem
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tekst roku :))

    Eee tam, zaraz roku.

    W 1917 roku "zsocjalizowali" babci i dziadkowi cały majątek na Kijowszczyźnie
    to i wyczulony jestem na wszelkiego rodzaju "socjalizacje". Całe szczęście, że
    w 1945 r. to już nie mieli juz co "socjalizować".
    BTW, parę lat temu jakiś gościu "zsocjalizował" w mojej spółdzielni wszystkie
    piwnice. Czynił to w sobotę w nocy za pomocą wózka, hałas był potężny. W
    niedzielę jedna idiotka dzwoniła do członków zarządu spółdzielni z awanturą, że
    pozwala się wywozić śmieci o 2 w nocy... I że to jest skandal, bo ona spać nie
    może :) Autentyczne!

    pozdrawiam

    Czapla