    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Głosna muzyka u gory
    Date: Wed, 31 Aug 2011 15:10:56 +0200

    On 31.08.2011 11:53, slawek7 wrote:

    > Tego to nie rozumię, o co Ci chodzi.
    > Fakt nie dopisałem, ale już rozmawiałem z nim i powiedział że "może
    > robic co mu sie podboba ponieważ jest u siebie" a jak sąsiadka poszła,
    > która mieszka za sciana to tak skoczyl do niej ze kobieta boi sie
    > zblizac do niego, wiec nie piszcie mi o przyjazni bo to nie ten typ.

    A widzisz, tego nie napisałeś a ja nie mam daru czytania "komiksowych
    dymków" w głowach, w dodatku na odległość :)

    Pytanie podstawowe jak próbowaliście mu to wytłumaczyć, bo jak znam
    życie to zasady zjednywania sobie ludzi są obce 95% populacji.
    Ale zakładając że faktycznie gość jest bucem:

    http://www.noisyneighbours.net/

    Myślę że w polskich warunkach też się sprawdza, zwłaszcza że mamy
    podobne przepisy odnośnie badania natężenia hałasu:

    http://www.goldenline.pl/forum/1066526/glosni-sasied
    zi/s/2#43503010

    - aczkolwiek to chyba ostatnia broń w arsenale.

    Osobiście udało mi się kilka miesięcy temu "wyeksmitować" studentów
    którzy za Chiny Ludowe nie chcieli się dogadać - o 4:00 zszedłem,
    zadzwoniłem, oni otworzyli a ja cały czas nagrywałem to na kamerę.
    Potem poszedł wniosek do dzielnicowego, razem z nagraniem, a po kilku
    dniach żaki już złożyły wypowiedzenie najemcy bo dzielnicowy
    zapowiedział im że następny wybryk to będzie sąd grodzki.

    Tomek