  • Data: 2019-06-24 15:12:27
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-24 o 12:54, Big Jack pisze:
    > BTW, zastanawiam się, czy wpłacajacy są przestraszeni włamem, czy
    > też mają coś na sumieniu, co jest sugerowane w mailach :D

    Podobno *ponad 50%* ruchu w necie to wizyty na stronach z pornografią,
    co mnie jakoś nigdy nie ciągnęło. A jeszcze ten opis szantażysty, że
    zrobił swojej ofierze fotki (przez netową kamerkę) jak się "brzydko
    zabawiała" sama-ze-sobą ślepiąc na porno-spektakl.
    Tak, tak, jak to celnie (on to ma "cela"!) komentował
    Korwin:
    "Zauważcie, że są parady homosiów, ale jakoś nie demonstrują onaniści,
    których jest przecież duuużo więcej!"