  • Data: 2002-09-16 10:37:05
    Temat: Re: Gdzie się zgłasza przestępstwa w internecie?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    > Przede wszystkim nie stawiam ani grosza pod twój osąd,
    > a niewątpliwie tak by się to skończyło: po fakcie
    > zacząłbyś ustalać takie zasady oceny jakie ci pasują.
    > Nie grywam w trzy karty, trudno :)

    Dlaczego imputujesz mi próbę oszustwa? Nawet nie spróbowałeś
    ustalić warunków zakładu, a już twierdzisz, że byłby oszukańczy
    z mojej strony?
    Wybacz, ale to bardzo brzydki sposób na wymiganie się od poparcia
    swojego - na razie pustego - zdania jakimś groszem. :((

    > A widziałeś gdzieś że pisałem inaczej ??
    > To raczej opisana koncepcja "wzięcia Internetu pod kuratelę"
    > jest IMO dośc oryginalna :)

    Ale ja nigdzie nie pisałem o braniu Internetu pod kuratelę!
    Nas tylko interesują telemetryczne badania internetu, to jakie utwory
    i w jakiej skali, są przez ludzi wybierane i używane.
    Na tej podstawie odpowiednio i proporcjonalnie wynagradzani będą twórcy
    i producenci.

    > Nie wiem czy widzisz, ale ty masz zwyczaj wkładania
    > ludziom w pióro czegoś czego nie napisali.

    Nic Ci nie wkładałem w pióro, ani też nie mam takie zwyczaju.
    To Ty swoją drwiącą wobec mnie wypowiedzią odnosiłeś się do bredni
    jakie powiedział o mnie przedmówca.
    Proponowałbym Tobie byś następnym razem jednak sprawdził co mówię
    w danym temacie zanim ponownie zaczniesz się naśmiewać z mojej
    "oryginalności interpretacji prawa" i próbował w ten sposób dyskredytować
    moje opinie.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm