    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gazrurki i prawo morskie
    Date: Sun, 11 Sep 2005 12:16:07 +0200

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Według innej wersji krzyżowanie rurociągów jest takie drogie, że
    > nieopłacalne. A więc pytanie nie powinno brzmieć "kto kiedy i w jakim celu"
    > ale "czy faktycznie".

    No to mnie zastanawia bardzo - slyszalem ze zeby skrzyzowac rurociagi
    trzeba wybudowac jeden, zasypac go tak zeby sie na danym odcinku znalazl
    pod dnem i dopiero polozyc na to gorny...

    Nie znam sie na tym zbytnio, ale do glowy przychodzi mi 1000 prostrzych
    pomyslow na skrzyzowanie rurociagu, no ale ludzie ktorzy klada te
    rurociagi tez pewnie ulomkami nie sa i chyba by wpadli sami na te pomysly.

    Generalnie jedyny problem ktory widze to to, ze faktycznie rura powinna
    lezec oparta o dno. Np. dlatego ze jak jakis okret podwodny, albo wrak
    opadnie na rure, zeby nie polamal fragmentow wiszacych w wodzie i nie
    podpartych.