eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-08-30 08:25:02
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.08.2021 Shrek <...@w...pl> napisał/a:

    > Bo ja wiem - skoro im się nie dają cofnąć, to chyba da się to podciągnąć.

    Tak robią, bo ta wycieczka turystyczna nie tak miała wyglądać.
    Mieli sobie iść i nie marudzić. A teraz jak nowi klienci się dowiedzą,
    co spotkało poprzednich, to biznes pójdzie się paść.
    Ale na logikę- czy do kraju gdzie grozi mi niebezpieczeństwo ze strony
    władz kupuję sobie bilet na wycieczkę "turystyczną"? I nic nikomu
    się nie działo do momentu odprowadzenia do granicy, kiedy dopiero
    wybuchło to zagrożenie?

    Owszem, gdyby to na Białej Rusi była wojna i talibowie- nielegalne
    przekroczenie granicy polsko-białoruskiej byłoby IMO tym zapisem
    usprawiedliwione. Ale nie że uciekam przed wojną przez pół świata,
    więc żadne granice nigdzie mnie nie obowiązują.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.