eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-08-27 17:42:15
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2021 o 15:51, J.F pisze:

    > Nie mowie o koczowaniu, tylko o przekraczaniu granicy.
    > Piechota, albo pojazdem, aby byl wjazd.

    Nielegalne przekroczenie granicy nie jest wjazdem. Ustawa opisuje, jak
    sie odbywa wjazd - przede wszystkim w miejscu wyznaczonym.

    > A powyzej jest mowa o oficjalnym przejsciu, czy niekoniecznie?
    > Jest za to mowa o kontroli granicznej, czyli musi byc straznik i
    > kontrola :-)
    > Wystarczy, ze straznik w poblizu granicy dokumentow zaząda? :-)

    Oczywiście! :-) Wystarczy, że przez granicę zapyta o imię i już uchodźca
    moze się czuć skontrolowany :-)

    > To wtedy patrz nizej.

    Mogą przy użyciu ŚPB zapobiec popełnieniu przestępstwa.

    > Ja tam ciagle nie wiem, jak to "na granicy" wyglada.
    > Jest jakas linia graniczna, plot na niej, oni ja przekroczyli,
    > czy nie i koczuja na Bialorusi ?

    Przecież ktos tu już dawał link. Masz słupy co kawałek wyznaczające
    granicę i pas drogi granicznej, na który nie wolno wchodzić.

    --
    Robert Tomasik