eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-08-26 14:39:18
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Aug 2021 13:47:36 +0200, n...@o...pl wrote:

    > Pewnie tak. Z których część już dawno przejechała i jest poza krajem.

    Od czasow Schengen nie mamy jakiejs komputeryzacji?

    Nie miejsca pobytu, ale choby wjazdow i wiz - powinno byc wiadomo ilu
    wjechalo, ilu wyjechalo, ilu sie wiza skonczyla ...

    > I wiążą cały oddział, a w tym czasie reszta spokojnie przepływa rzekę.
    > Genialne :D
    >
    > Straż Graniczna chwali się, że pomaga migrantom. Bo uratowała 12 osób
    > zagubionych w rozlewiskach Narwi
    > https://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/7,35241,2747
    7102,straz-graniczna-chwali-sie-ze-pomaga-migrantom-
    bo-uratowala.html

    > Ale ważne, że tępy motłoch podnieca się garstką 30 emigrantów, podczas gdy
    > setki dostają się bez problemu :)

    Ale ja tu czegos nie rozumiem - jednym SG dzielnie broni wstepu, innym
    pomaga ... a bylo nie pomagac, to by zawsze 12 nielegalnych imigrantow
    mniej :-)

    No i co z tymi 12 - wnioski juz zlozyli?

    A z prasy
    "Straż zapobiegła próbom dokonywanym przez 1342 osób, a 758
    cudzoziemców zostało zatrzymanych i osadzonych w zamkniętych
    ośrodkach."

    te 1342 to sie wystraszyly i sprobowaly drugi raz,
    czy 758 z nich zostalo zatrzymanych, a reszta nie ... ale przebywa w
    Polsce :-)

    J.