eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGWARANCJA?? NIEZETELNA FIRMA PROLINE WROCLAWRe: GWARANCJA?? NIEZETELNA FIRMA PROLINE WROCLAW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!NNRP
    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GWARANCJA?? NIEZETELNA FIRMA PROLINE WROCLAW
    Date: Wed, 1 May 2002 12:53:43 +0200
    Organization: PTH Stanpol
    Lines: 31
    Message-ID: <P...@i...stanpol.com.pl>
    References: <aamnli$5rr$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: g...@s...com.pl
    NNTP-Posting-Host: irys.stanpol.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: pippin.warman.nask.pl 1020250497 17853 195.164.200.3 (1 May 2002 10:54:57
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 May 2002 10:54:57 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <aamnli$5rr$1@news.tpi.pl>
    X-Path-Notice: Path header has been filtered
    X-Orig-Path: irys.stanpol.com.pl!smolik
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:92094
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 30 Apr 2002, isala wrote:

    >+ pytanie jest takie:
    >+ Czy jezeli kupujac skaner, dostalem gwarancje (sprzedajacy wrzucil ja do
    >+ pudelka), ktorej nie przeczytalem a tam jest napisane, ze serwis prowadzi
    >+ dystrybutor, to jezeli zaniose towar do sprzedajacego ma prawo mi odmowic
    >+ przyjecia w ramach reklamacji???

    Konsumencie, on ci udostepnił gwarancję dystrybutora.
    Nie dał własnej - nie musi.
    Przez rok chroni cie rękojmia - i tej nie da się "wyłączyć",
    ale gwarancja jest DOBROWOLNA !

    >+ Czy ma prawo mowic ze nie odbierze towaru w ramach reklamacji a jezeli
    >+ wezmie to bede placil??

    Reklamacji z tytułu rękojmi - nie.
    Z tytułu posłania (tj. wyręczenie ciebie) do dystrybutora, bo
    akurat chesz z gwarancji skorzystać - i owszem, może.
    [...]
    >+ producenta. Powiedzieli, ze jak go zostawie na gwarancji i okaze sie ze
    >+ dziala to bede musial zaplacic kare!!!

    Akurat *to* dziwne nie jest; trudno żeby sprzedawca miał
    ponosić koszty z okazji rozkonfigurowania się klientowi
    systemu :( Owszem, nie wszyscy tak robią (karzą "za sprawność")
    ale zupełny ewenement to nie jest.
    Cała reszta opinii... no coż, jeśli tak - to omijać.

    Pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1