eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGPS - dokladnosc wystarcza, aby byl dowodem w sprawie wypadku drogowego? › Re: GPS - dokladnosc wystarcza, aby byl dowodem w sprawie wypadku drogowego?
  • Data: 2011-01-25 12:46:31
    Temat: Re: GPS - dokladnosc wystarcza, aby byl dowodem w sprawie wypadku drogowego?
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ihmcti$4om$1@news.net.icm.edu.pl...
    >
    >> Tutaj jesteś w grubym błędzie, faktycznie ze względu na koszt transmisji
    >> w sieciach komórkowych pojazd przesyła dane rzadko chociaż w niektórych
    >> systemach może je wysyłać na każde żądanie centrum monitoringu. Lokalnie
    >> system bywa że oprócz szczegółowej ścieżki rejestrowane są dane o
    >> otwieraniu wlewu paliwa, dla wywrotek położenia kosza itp.
    >
    > No i co z tego, że monitoring floty obejmuje więcej niż pozycję ?
    To w kontekście twojego przeświadczenia o niezapisywaniu kompletnego śladu
    pojazdu, nie tylko kompletny ślad ale cała masa dodatkowych danych.

    > Nic Ci to nie da jak pomiary z samego GPS nie są wystarczająco dokładne. A
    > bezwględnej dokładności tych odczytów żaden producent nie zapewni bo z
    > natury działania GPS nie da się tego zrobić.
    Poczytaj o Heisenbergu , bezwzględna dokładność nie istnieje w przyrodzie
    nigdzie.
    Jest nawet taki kawał. Kotrola radarowa zatrzymuje Heisenberga z pytaniem -
    Pan wie jak szybko Pan jechał?
    Na co Heisenberg - Nie, ale za to dokładnie wiem gdzie byłem.

    > Jeśli Ty nawet nie próbujesz uwzględnić zgłaszanej przez GPS szacowanej
    > dokładności
    ?????? gdzie tak twierdziłem ????

    >to co tu mowić o kilkumetrowej
    > dokładności.
    Ta jest faktem, i seria takich pomiarów wykonanych co sekunda jest
    wystarczającym dla większości zdarzeń drogowych materiałem dowodowym. Zwróć
    uwagę że błąd dla dowolnego takiego ciągu pomiarów jest tylko conajwyżej
    dwukrotnością błędu pojedyńczego pomiaru. Więc na pewno nie da się udowodnić
    skuteczności hamowania z pomiaru jednego odcinka drogi hamowania, ale na
    pewno można wykazać prawie każde przekroczenie prędkości.

    pzdr
    olo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1