  • Data: 2019-10-03 18:17:37
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rowerex napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:04:03 UTC+2 użytkownik Shrek
    napisał:
    [...]
    >O to miałem pytać - zakładając, że całkowita korzyść (łącznie z
    >finansową)
    >z wyroku to 100 punktów - ile z tych punktów przypadnie frankowiczom,
    >a ile
    >szeroko rozumianemu "wymiarowi sprawiedliwości"?

    >Np. 90/10 na korzyść frankowiczów, może 50/50, a może 80/20 dla
    >"wymiaru"?

    To chyba nie takie proste - zakladajac ze frankowicz ma do wygrania ze
    200 tys zl,
    to do tego dojdzie oplata wpisowa, nie taka znow duza, koszta sadowe,
    oficjalny koszt adwokata,
    koszt adwokata banku ... i to wszystko zaplaci bank ... o ile przegra.

    A jak sie tam frankowicz ze swoim adwokatem umowi ...
    No i trzeba by poczekac na wyroki, bo jak sady zaczna odrzucac, to
    moze byc 100/-100 dla "wymiaru" :-)

    Ktos z praktykow moze podpowie - jakich sie spodziewac oficjalnych
    kosztow przy takiej sprawie o anulowanie kredytu 400k pln.
    Bo tak czy inaczej ktoras ze stron wygra, a oplaty rozne beda ...
    chyba umiarkowanie duze ...

    J.