  • Data: 2008-02-29 16:54:19
    Temat: Re: Fotoradar i wypadek
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie stawiają fotoradary błyskające w świetle widzialnym??

    Myślę że wszędzie ;-). Wiem z autopsji, wspólnika kosztowała ta wiedza
    200... A flesz pieprznął z ok. 5 metrów tak, że się wystraszyłem, na dodatek
    w dzień, w centrum Szczecina. SM uwinęła się w tydzień z egzekucją ;-), mimo
    że auto w leasingu...
    Wtedy też nasunęła mi się myśl, że to może autentycznie zdezorientować
    kierowcę i wywołać niekontrolowany odruch kierownicą...