    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotka z fotoradaru i pytanie?
    Date: Mon, 17 Dec 2007 23:24:55 +0100

    kendy pisze:

    > generalnie pisze pismo do SM ze nie jestem w stanie ustalic osoby
    > prowadzacej i prosze o fotografie kierowcy :)

    Podeślij potem skan odpowiedzi - ja się z chęcią pośmieję.

    Nie powiem w jakim mieście i nie powiem kiedy, ale dostałem fotę
    w moim aucie ... ale ni hu hu nie szło (nawet mi) ustalić kto
    siedzi za kierownicą (z drugiej strony nie przypominam sobie
    kiedy ostatnio ktokolwiek prowadził moje auto) ...

    Wszystko hiper ostre, ale twarz nie (ciekawym czemu) ...
    Odpisałem, że auto najpr. prowadził nijaki Obi Łan Kenobi z
    Zimbabwe, zam. ul. Dzikich Bawołów 16 ... a jeśli to nie on, to
    jeszcze dawałem auto Igorowi Sparkow zam. chyba na Lennin Strase
    w Berlinie. SM odpisało bardzo pociesznie o to bym podał adres
    koresp. do w/w, ale w Polsce :))) na co ja zasugerowałem
    skontaktowanie się z ambasadami wskazując ich adresy :) Hy hy
    ... sprawa umarła śmiercią naturalną.

    6008