  • Data: 2002-06-20 10:44:36
    Temat: Re: Forest worker indicted for starting wildfire
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <g...@p...onet.pl> popełnił 20 cze 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:7472-1024567350@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:

    > milo nam, ze zadales sobie tyle trudu z ta opowiescia o jajach,
    > ale myslalem ze ustosunkujesz sie merytorycznie.
    Z chęcią,
    na pl.sci.lesnictwo lub
    jeżeli istnieje pl.tech.gaszenie.pozarow.lasu.

    A BTW z kim cztasz posty na psp?

    > nieporozumieniem i nasmiewaniem sie z nieszczescia.
    Czasami człowiek nie wytrzymuje i musi a le masz rację, to brzydko
    wyśmiewać się z kalectwa.

    Proszę Cię nie cytuj całości posta, na który odpowiadasz,
    szczególnie POD swoją odpowiedzią.
    Wiem jak zwracasz uwagę na reguły obowiązujące w systemie usenetu
    więc domyślam się, że to tylko przez pomyłkę.
    pozdro
    poreba