  • Data: 2006-05-18 08:40:55
    Temat: Re: Firma i wersja skrócona
    Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq napisał(a):
    > Zasadniczo w jednoosobowej DG żadne przepis nie przewiduje istnienia
    > czegoś takiego jak "wersja skrócona". Więc sądzę, że nie masz problemu.

    Czyli na czym się to opiera? Taka świecka tradycja? :)

    http://www.gdansk.pl/ogolne/co_i_jak/wpg/Druki/Zglos
    zenie_dzialalnosci_gospodarczej.pdf
    (nazwa - jeeli działalnosc bedzie wykonywana pod nazwa)
    *(skrót nazwy)*

    Czy mam rozumieć, że skrót nie jest uregulowany w ogóle więc też nie
    ma przeciwskazań przed żadnymi skrótami? Czy też to, że skróty w ogóle
    nie mają podstaw i przez to nie są wiele warte?

    pzdr
    M.