    From: Michał Pysz <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Date: Sat, 30 Jul 2011 19:59:00 +0200

    Skąd wiesz, że przesyłka nie znajduje się już w firmie przewozowej?
    Skąd wiesz, że ktoś się za ciebie podpisał, skąd wiesz, że wogóle ktoś
    się podpisał?

    Porada:
    wyluzuj i spokojnie poczekaj na kuriera, nie ma co się na zapas martwić,
    w systemie elektronicznym kuriera może się dziać wiele rzeczy ale to nie
    powód by tracić całą sobotę na obmyślanie zemsty

    miłej reszty weekendu

    mp.