  • Data: 2004-07-16 23:12:21
    Temat: Re: Faktuy VAT od 1 maja 2004
    Od: "Konop" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Julek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cd9mg7$o1f$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > uwzględnić

    > ta

    > może
    > np.
    >
    > A jesteś płatnikiem VAT czynnym?
    >
    > Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

    A co ten termin oznacza?? Powiem tak... nie prowadzę działalności
    gospodarczej, nie mam nadanego nr NIP, nie mam stałych dochodów (jestem
    studentem)... . Podatek VAT płacę dlatego, że jest on doliczany do
    (prawie??) każdej usługi i (prawie??) każdego towaru... . Jeśli na podstawie
    tego jesteś w stnaie określić, czy jestem czynnym podatnikiem VAT, to
    dobrze, a jak nie, to wyjaśnij o co chodzi... . Bo jestem laikiem, który
    chce wiedzieć, czy robiąc zakupy w pewnej firmie za pośrednictwem Allegro
    złamie prawo i czy mogę mieć później jaieś kłopoty (np. niehonorowanie
    gwarancji z wydrukowaną samodzielnie fakturą)... .

    Konop

    ZABEZPIECZENIE ANTYSPAMOWE
    Aby wysłać do mnie maila
    zmień w moim adresie "13" na "po" :)