  • Data: 2009-09-23 19:57:51
    Temat: Re: Ewidencja użytkowania auta prywatnego
    Od: Jan <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Jak masz prawko, to podstawę powinieneś mieć na blachę wykutą.
    >
    > art 78 PORD

    Z tonu odpowiedzi wnioskuję, że jesteś raczej kierowca-teoretyk tzw.
    "świeżo upieczony". Bo jeśli o mnie chodzi, to za tzw. "moich czasów",
    raczej nie zwracało się uwagi na takie niuanse, jak pożyczanie auta i
    ponoszenie z tego powodu konsekwencji. Raczej zwracano uwagę na przepisy
    o ruchu drogowym, mające znaczenie np. dla prawidłowego poruszania się
    po drodze. Ale cóż, świat się zmienia. Nasuwa mi się tu od razu
    skojarzenie - pożyczyłem siekierę, którą zgładzono np. kiepskiego
    prawnika. Pożyczam ją kilku osobom dziennie - bo jest bardzo dobra. Czy
    mam obowiązek wiedzieć komu ją pożyczyłem kilka miesięcy temu?

    Tym niemniej, dziękuję za odpowiedź.

    P.S.
    Gdy wskażę, że auto pożyczyłem osobie będącej obywatelem RPA, to co wtedy?

    Pozdrawiam,
    Jan