  • Data: 2004-09-27 15:51:21
    Temat: Re: Era Tak tak - niewyjasnione historie
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > boshe.. od lat juz tak nie jest !!! ludzie piszcie jesli wiecie o czym
    > piszecie

    Jak bys czytal dokladnie to bys wyczytal, ze nie wiem jak jest w tej
    chwili bo juz dawno z ta siecia nie mam nic wspolnego. A fakt ze tak
    robili jest faktem... W ten sposob zarobili na ludziach nie male pieniadze.

    Co do ciebie kolego to poczytaj netykiete, bo nie masz o niej pojęcia, a
    sam posty na grupy piszesz...

    http://www.pnj.pl/Netykieta.htm

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/