  • Data: 2009-12-30 14:35:16
    Temat: Re: Emerytury mundurowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Dec 2009, cyklista wrote:

    > Skoro jest ubezpieczony ZUS- owo jako przedsiębiorca to dlaczego nie otrzymał
    > tego leczenia normalnie w szpitalu w ramach funduszu?

    O ile nic się nie zmieniło - "bo nie przysługuje".
    Będzie mu przysługiwało, jak *już zachoruje* :>

    Kiedyś widziałem opis w prasie (odstęp tego "kiedyś" mierzony w latach,
    nie dniach) - zakażony pokłuł jakąś kobietę, stosował igłę w roli
    wymuszenia.
    Z opisu wynikało, że osobie zarejestrowanej jako narkoman i temu
    podobnym "wysokiego ryzyka" *należałaby* się pomoc medyczna w postaci
    takiego zastrzyku, ale dla "zwykłych ludzi" takich regulacji... nie ma!

    pzdr, Gotfryd