    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 28 Jun 2021 20:29:17 +0200

    On Mon, 28 Jun 2021 18:39:29 +0200, Kviat wrote:

    > https://www.politykazdrowotna.com/72167,rekompensaty
    -za-nop-y-wymienione-tylko-na-ulotce-szczepionki

    A uchwalili, czy to dopiero projekt?

    No i jak te firmy farmaceutyczne zareagowaly na 1.5% skladki?
    Moze i pozytywnie - jesli na tym sie ich odpowiedzialnosc konczy :-)

    > https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,rodzice-boja-sie-szczepic-dziec
    i-na-covid-19--co-na-to-lekarze-,artykul,92596227.ht
    ml

    > "Nie jest prawdą, że szczepionka nie była badana wśród dzieci w wieku
    > 12-15 lat. Koncern testował środek na grupie 2 tys. osób, które nie

    A kiedy testowal? Swieza sprawa czy juz stara?
    I w jakim kraju?

    > miały oznak wcześniejszego zakażenia. Dzieci podzielono na dwie części -
    > jedni dostali szczepionkę, inni placebo. Co się okazało? Na 1005
    > uczestników badania, które otrzymały szczepionkę, nie stwierdzono
    > żadnego przypadku COVID-19. 978 dzieci otrzymało placebo i zanotowano
    > zakażenie u 16 z nich.

    Ale co bylo po szczepieniu z tymi dziecmi - celowo zakazono, czy tak
    sobie normalnie żyły, licząc na to czy coś zlapią? :-)

    Ale nam nie o skutecznosc szczepionki chodzi, tylko dlugofalowe skutki
    uboczne. Zagwarantujesz, ze np nie powoduja nieplodnosci, czy jakis
    wad w dalszym rozwoju, albo chorob autoimmunologicznych?

    > No tak, bo ci co opracowują szczepionki, to debile są.
    > Muszą najpierw poczytać wpisy na grupach dyskusyjnych, bo inaczej to nie
    > wiedzieliby co mają robić.

    Maja tez troche malo czasu ... i byc moze duze parcie na zysk :-)

    > Ale wiesz, że ten wirus zabija, a nie uodparnia?

    jakis znikomy % zabija, reszte uodparnia :-)

    > Bo chyba rozumiesz, że gdyby powodował uodpornienie, to by ludziom
    > wstrzykiwali wirusa, a nie szczepionkę...

    Za duzy % jednak zabija, albo przynajmniej umieszcza w szpitalu ... a
    tlenu brak :-)

    J.