  • Data: 2010-12-29 15:26:48
    Temat: Re: EkoFaktura z tepsy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/29/2010 9:18 AM, barbakan wrote:

    > I dobrze.
    > Mnie najbardziej denerwuje ta ich *troska o ekologię*. Przecież wiadomo,
    > że nie chodzi tu o ekologię tylko o redukcję kosztów. (do drukowania
    > faktur trzeba utrzymywać cały wieloosobowy dział, wysyłka też kosztuje).
    > Jak zwykle podeszli do tego od d... strony.
    > Gdyby tym zyskiem podzielili się z klientem i zaproponowali, że jak
    > zrezygnujesz z faktury papierowej to miesięcznie będziesz płacił
    > powiedzmy 2 zł mniej to byłoby wielu chętnych.
    > Ale nie, kombinują, wysyłają maile z prośbą o autoryzację adresu e-mail
> [...]

    za kazdym razem jak ktoś mi proponuje przejscie na fakture elektroniczna
    to pytam ile mi za to zapłacą.
    Wrzucam im cenę utrzymania miejsca gdzies na serwerze, koszty zapłacenia
    komuś kto to będzie tam kopiował bo dlaczego ja mam to robić dzielę
    przez ilość faktur i podaję stawkę miesięczną ile od nich chce za zgodę
    na otrzymywanie faktur elektroniczncych. I temat szybko się kończy.