  • Data: 2007-11-14 20:12:41
    Temat: Re: Egzekucja komornicza ...
    Od: "Krzysztof" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tyz prowda.
    Nie wiem nawet o jaka kwote chodzi. Dostalem telefoniczna informacje od mamy
    (u ktorej jestem zameldowany), ze przyszlo pismo od komornika, ktory wzywa
    mnie do podania informacji:
    wskazanie jakie posiadam mienie, nieruchomosci, praw majatkowych, miejsca
    pracy, banku, numery kont itd. Ponoc straszy mnie grzywna 500 zl. Zupelnie nie
    wiem jak sie do tego ustosunkowac?
    Pozdrawiam. Krzysztof