    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Date: Thu, 30 Aug 2018 23:38:25 +0200

    > Ja jeżdżę od 30 lat. Jak jadę do Krakowa, albo innego miasta z
    > tramwajami, to też am dreszczyk emocji, a 9 lat mieszkałem i pracowałem
    > w tym Krakowie. Ale da się :-) Wszyscy w Warszawie szkolić sie nie mogą.

    Jeszcze dodam, że Kraków jest na pewno spokojniejszym i bezpieczniejszym
    miastem niż Warszawa. Niebo a ziemia.
    Nabudowali tu dużo bardzo wysokich kładek dla pieszych. Samo przejście
    przez taką kladkę powoduje wielki stres, jak jest winda to ta winda też
    może byc ryzykiem (zatrzymują sie, psują się). Raz gdzieś się spieszyłam
    i musiałam sobie zamówić taksówkę, żeby przez tą bardzo wysoką i długa
    kładkę nie przechodzić. Dawniej było tam normalne przejście, teraz to
    normalnie dla ludzi koszmar.

    --
    animka