  • Data: 2018-08-29 02:23:16
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-28, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No OK! Ale kogo za to ukarać?

    Nie ok, bo ignorowanie stanu technicznego miało miejsce współcześnie i
    wczesne ostrzeżenia nie maja w sumie wiele do rzeczy. O ile czegos nie
    kręce, to ostatnie alarmistyczne raporty to były jakies 2-3 lata wstecz.

    A jesli faktycznie stwierdzono, że wymaga remontu a jego brak grozi
    katastrofa a mimo tego nie zrobiono nic, to przeciez ktos jest za to
    odpowiedzialny. Ktos podjął taką a nie inną decyzję lub nie podjął
    żadnej co jest zapewne zaniedbaniem.

    Nie bada się okresowo stanu technicznego takich konstrukcji? Jedynie co
    mogłoby MZ ochronić czyjes 4 litery, to gdyby taka inspekcja nie
    zgłosiła kokretnych zagrożeń i dała zielone śwatło do dalszego
    użytkowania. Ale wtedy pojawi się pytanie czy wykonujacy tę inspekcję
    zrobili to dobrze i czy dało się przewidzieć zagrożenie. Dopiero
    odpowiedz na te pytania: 1. tak; 2. nie. powinna uwolnić od
    odpowiedzialności. Tak sobie przynajmniej myślę.

    --
    Marcin