    From: "Dulek" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Edukacyjny office na firmowym komputerze
    Date: Sun, 20 Nov 2005 00:41:26 +0100

    witek:
    > Co za uczniowie. Masz uczniów w firmie? Szkołę prowadzisz, czy jak.
    > Czy chcesz to posadzić dla własnych dzieci na firmowych komputerach.
    > Wróżki nie na tej grupie.

    Moje dzieci. Przychodza do firmy i chca sobie odrobic zadanie domowe na
    firmowym komputerze. Ten, w ktorym wgrany jest firmowy program jest zajety
    przeze mnie. Ale licencja jest tylko na ten komputer. Wiec, chcac byc w
    porzadku, chcialbym kupic wersje edukacyjna (cena) i niech dzieci sobie
    odrabiaja swoje zadania na legalnym programie. Chce to posadzic dla wlasnych
    dzieci. Mysle, ze teraz jasniej podalem.
    Pozdr. Dulek